14 mars 2012

Finns nog ingen människa i hela Halmstad som inte är glad idag.. Solen lyser och det är hur varmt och gott som helst ute! Är så lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen...och därför sitter jag nu vid datorn och skriver ett inlägg och inte är ute i solen istället.. makes no sense , but well well. Jag kan ju inte låta er som sitter inne inte ha någonting att göra. I morse begav jag mig upp för att gå en lång promenad längst Prins Bertilsstig, helt fantastiskt! LOVE LOVE LOVE! Havet såg så fint och fridfullt ut, och jag bara njöt. Därefter bar det hemåt för att käka lite frukost och plugga till tentan. Sen ringde my love Madde och undrade om vi kunde ses så tog cykeln ner till stan. Gick och köpte den underbara spetsklänningen på VILA som jag kollat på flera gånger sedan nästa vecka, men inte har kunnat köpa på grund av pengabrist. Men igår pratade jag med farmor om alla fina vårkläder som finns ute i affärerna som man bara vill köpa. (hade ingen baktanke med det hela) Då så sa min underbara farmor att hon imorgon (idag) skulle gå till banken och sätta in pengar så jag kunde köpa mig lite fina vårkläder som jag vill ha... ÄLSKAR HENNE! Fast jag sa att hon inte behövde så kan jag ju inte annat än säga att det var välkommet ;) Hon är så fin min farmor, är en av de människor som jag älskar mest på hela jorden<3 Måste åka och hälsa på henne snart innan jag saknar ihjäl mig efter henne. Sen blev det in på Gina Tricot och där hittade jag (äntligen) en superfin stickad väst. Har kollat efter en så länge men har inte direkt hittat en som jag vill ha, och dessutom till ett bra pris. Har kollat på en på MQ som kostar 399 kr, men det känns lite mycket tycker jag. Denna kostade 250 så den fick det bli. Kommer använda den flitigt i vår och till sommaren, även klänningen kommer att användas. Älskar vårens och sommarens mode i år. Massa stickat och fint, och älskar färgerna också! FÄRG FÄRG FÄRG ÖVERALLT!<3 Så blev nöjd med mina inköp, och tack snälla farmor <3

Ikväll blir det att kolla handboll. HK Drott möter GUIF och de MÅSTE vinna, så jag håller mina tummar och tår på att de gör det också! HEJA HEJA HEJA!

Här kommer lite bilder på mina inköp idag och lite stylingtips ifrån moi ;) INget märkvärdigt men i alla fall.




Min fin fina stickade väst från Gina Tricot <3


Som kommer passa perfekt till den leopardmönstrade klänningen som
jag klickade hem från H&M förra våren, och som jag älskar!<3


Kommer även använda den till denna klänning från Du&Jag som jag köpte
för 100 kr! Älskar den och kommer också användas flitigt i vår och sommar<3
ÄLSKAR Du&Jag kläder <3
Tack till min fina Jossan som introducerade mig för deras kläder!


MIN UNDERBARA STICKADE KLÄNNING!<3 Kommer från VILA och den
är cremefärgad som jag älskar. Jossan sa att de hade en likadan på
Gina Tricot som hon hade köpt men den var vit och helt slut verkar det
som. Men det gör ingenting för jag hade ändå fastnat för denna från
början så nu fick jag den som jag ville, fast för en 100-lapp dyrare än
den som fanns på Gina.


Så fina detaljer tycker jag!
Älskar älskar älskar <3<3<3


Mina meddelanden:
Skrivet av: Meekatt

Åh gud vad fin den stickade klänningen! Jag hade dock inte gjort mig i den, haha. Lite kasslervarning på min kropp där...men superfin!!



Ja, idag har alla varit glada! SOL!!!

2012-03-14 @ 22:40:05
URL: http://www.meekatt.com
Skrivet av: Sophie

Ja, visst var den! :D Du är superfin Malin! :)



Och bara för att alla var så glada åt solen igår så straffar någon oss med dimma och kyla idag :(

MERA SOL ÅT FOLKET!

2012-03-15 @ 11:15:19
URL: http://meandonlyme.blogg.se/

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0