2 mars 2012

Godmorgon! Ja, godmorgon för mig för jag gick upp för ca en halvtimme sedan... gillar att sova ^^ och har dessutom inte fått sova så mycket de senaste dagarna så det behövdes lite sovmorgon. Ska börja fixa till mig nu för vid kl ett ska jag ta tåget ner till Båstad för att hämta bilen igen. Brorsan sa att den är som ny nu så det känns ju hur bra som helst! Så den ska hämtas sen bär det av till Laholm för att träffa min lilla söta mormor som jag inte sett på ett tag på grund av att bilen inte varit i körbart skick. Efter Laholm så blir det hem och umgås med min underbara Madde <3 Får se vad vi hittar på... dricka kaffe gör vi nog i alla fall för vi älskar kaffe båda två och Madde är en jävel på att koka kaffe ;) my own personal barista!
Älsklingen ska iväg och spela med laget i Lund mot H43, så vi hoppas på vinst :) Var ju en riktig nagelbitar-match mot Kristianstad i onsdags då det slutade lika till slut. Så idag får de bli vinst, men det ska inte vara några problem för dem! HEJA HKDROTT!!

Igår lovade jag att lägga upp lite bilder på mitt pysslande som jag ska börja ägna mig åt. Av glasburken, den lilla spetsduken, vitt garn och en påse potpurri (som jag köpt på IKEA för 9 kr) så blev det detta:





Sådana här brukar kan man göra och fylla med allt möjligt! Det är ganska
intressant att se hur vissa saker som man inte allt ser som dekorativa blir
väldigt fina att ha  i sådana här brukar. Så som knappar, trådrullar, torkade
blommor eller vad du än vill ha  i dem. Jag ska försöka göra några till och
fylla med lite andra saker. Bilder kommer senare.


Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0