2 mars 2013 - Underbar dag

Har haft en mycket trevlig dag tillsammans med min Madde, vi myste och syndade med lite fika ute i det sköna vädret, HELT UNDERBART! Solen sken och allting kändes hur bra som helst. Hoppas verkligen att vädret idag bara var en början på det underbara vårvädret som vi säkert alla hoppas kommer snart. Längtar tills blommorna och vårkläderna kommer fram till hundra procent. Har redan småbörjat med att ha på mig lite mer ljusa och färgglada kläder eftersom detta ger mig starka vårkänslor och en glädje i hela kroppen. Beställde nyss lite smått ifrån H&M, bland annat två par ballerinaskor i blått och grönt, hur läckra som helst! Så när våren kommer på riktigt så kommer jag att ha fin fina vårfötter.
Imorgon blir det jobb, men ska försöka hämta ett paket innan jag åker dit som innehåller lite saker i trä som jag ska pyssla till :) måla och göra fint. Bilder kommer givetvis senare! Har beställt sakerna ifrån http://www.cchobby.se/ där de har en massa pysselsaker och annat som man kan uttrycka sin kreativitet med. Dessutom till väldigt bra priser skulle jag säga. Så på söndag ska jag spendera en del av dagen med att fixa lite med detta. Ska bli kul! :)
Just nu kollar jag på BB, men ska åka och hämta älsklingen om en stund som kommer hem ifrån Lund med laget. De vann med 33-29 så är hur bra som helst! Poängen behövdes verkligen så det känns toppen :) Heja heja!
Skriver mer imorgon, natti natti <3

H&M inköp

Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0