3 mars 2012

Vädret är lika underbart och soligt som igår, synd att man måste spendera den inomhus. Men jag trivs på jobbet så är inga problem :) Det blir i alla fall inte så att jag hämtar mitt paket innan jag börjar jobba, får ta mig ut till Flygstaden imorgon och hämta det så blir det att köra igång och måla och fixa med det jag tänkt. Är helt ledig imorgon så det blir att ägna den åt sådant som jag vill göra, och kanske sådant jag inte vill göra som att städa till exempel. Men det är saker som måste göras fast man egentligen skulle vilja slippa, det är skönt när det är klart i alla fall för då kan man bara sitta och njuta av att det är rent och snyggt.
Nu ska jag fixa med lite mat som jag kan ha med mig till jobbet, blir en bit rökt lax med ruccola, körsbärstomater, gurka, rödlök och avokado. Mumsfilibaba!

Ha en bra dag allihopa och ut och njut av det som livet har att erbjuda :)

Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0