31 mars 2012

Idag är det lördag... snart söndag. Det blev ett senare inlägg idag för har haft en hel del att göra. Dagen började med en timmes promenad och därefter gjorde jag mig redo för jobbet. Alltid lika trevligt på City Gross, trivs riktigt bra där bland mina arbetskompisar. Slutade vid 17:00 idag och då bar det iväg för att hämta älsklingen på jobbet.

Imorgon är det en STOR dag !! Imorgon är den dagen då två blir tre. Jag och Ola ska få hem vår lilla älskling Igor från Varberg. Vi ska vara där vid kl 15:00 imorgon och då blir det att fika och prata med uppfödarna och därefter bär det hem till oss med vår gosesnutt <3<3 Längtar så mycket! Har precis skaffat en försäkring till honom så nu är det ordnat. Dessutom har han fått en klätterställning som han kan leka i, en massa leksaker, en gosig bädd och ett bra torrfoder som vi hoppas att han ska tycka om. Ser såååå fram emot imorgon! Kommer nog ha svårt att sova tror jag för att jag är så spänd ^^ men det blir nog bra :)

Skriver mer imorgon när vi fått hem honom! Kommer bilder senare :)

Looooove <3

Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0