Bra dag idag :)

Jaha jaha, då har man varit i Malmö idag då och har varit aktiv och ätit bra hela dagen, förutom till lunchen. Fick stressa till tåget och fick gräva fram lite saker ur väskan ;) klarade mig men kanske inte det allra bästa. Men har ätit 5 mål idag i alla fall, frukost, 3 mellanmål och middag. Lunchen var mer som ett mellanmål vilket var ett minus men blir bättre imorgon, ska ta med mig en sallad då :) gick hem ifrån stationen idag och blev en extra runda innan jag kom hem så blev en promenad på 50 minuter innan jag var hemma så känner mig nöjd. Ska promenera till tåget imorgon också för känner att det ger en del i alla fall. När jag kom hem så blev det en powernap med kissen, men låg mest och blundade så kan väl kalla det en powerslapp stund ;) sen laga middag och nu mys i soffan med mannen min och "Bonde söker fru" på TVn. Myyyysigt<3 blir sängen tidigt ikväll men skriver mer imorgon.

Tänkte ge er ett tips på mellanmål som är mitt absoluta favoritmellanmål - KESO!
I love keso, jag använder mig av lättkeso för att få ner kaloriinnehållet lite och till det valfritt tillbehör. Idag har jag ätit keso med äpple och kanel och keso med frysta hallon (upptinade såklart). Väldigt kalorifattigt men väldigt mättande och mumsigt! Och ni kan blanda keson med vad ni vill och det blir ändå gott. Keso är ett måste i kylskåpet och väldigt lätt att ta med sig :) om ni inte testat så gör det!

Nu är det slut för ikväll. Godnatt!


Mina meddelanden:
Skrivet av: Jossan

Och jag kan ge dig världens godaste mellmål! äggvitor lite vaniljpulver och protienpulver( hallon/jordgubb) sen färska bär!! MUUUUUUMS ! mättande och fullt med protien! :D

2012-11-21 @ 21:05:44
Skrivet av: Sophie

Låter bra det där:)sådant som är lätt att ta med sig också :)

2012-11-21 @ 21:29:59
Skrivet av: johanna

Vad kul att höra att du läser min blogg! Kommer absolut börja läsa din också, alltid kul med personer som är i samma situation som man känner igen sig i. Bara hör av dig om du vill ha något tips eller liknande! =)
KRAM

2012-11-22 @ 14:54:56
URL: http://kickinass.blogg.se

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0