Bräckte barriären idag!

Idag har jag bara gjort nyttiga saker ! Började med att jag tog en förtjänad sovmorgon, därefter bar det iväg till gymmet! ÄNTLIGEN!! Jag bräckte äntligen den barriären vilket känns jätteskönt. Kände mig faktiskt lite illa till mods när jag var i omklädningsrummet men så fort jag kom in på gymmet så fick allt prima. Körde ett svettigt konditionspass på typ 60 minuter vilket jag tyckte var sjukt bra av mig när jag inte tränat på så länge. Kände mig bäst i världen efteråt vilket inte har hänt på väldigt länge så känner mig nöjd med mig själv. Ska dit imorgon igen och köra för sen blir det paus på torsdag när det bär ner till Malmö hela dagen för att plugga med bästa tjejerna!

Just nu står en gigantisk gryta med Kycklinggulasch och gosar till sig på spisen! Gjorde den förra veckan och den gick hem hos både Ola och mig dessutom är den ganska nyttig och passar perfekt för kalla höst/vinterdagar som dessa vi haft de senaste dagarna. Och snart ska vi förtära den tillsammans med lite gott bröd. Har en del kalorier att förtära till idag så ska mumsa i mig en del av grytan :) Om ni vill så kan jag lägga ut receptet på grytan?

Imorgon blir det ännu mer plugg, träning och invägning på morgonen! Ser fram emot det hur det än går faktiskt. För blir det inte någon viktnedgång så betyder det bara att jag måste pusha mig själv ännu mer och det gör mig inget! Men självklart är det en nedgång som jag kämpat och kämpar för så jag hoppas på det!

Nu kommer strax mannen min så ska börja duka och fixa det sista :)


Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0