Effektiv pluggdag!

Idag har också varit en kanondag! Fått mycket pluggande gjort idag och det känns jättebra :)! GO ME! Annars har det inte hänt så mycket idag, men fick i alla fall i mig en bättre lunch idag. Blev en sallad av överbliven lax som vi åt häromdagen. Lax som man tillagat håller i flera dagar så är kanon att använda till sallader och annat. Med en stor bit lax idag så innehöll den under 400 kcal vilket känns okej för en lunch. Hade tyvärr bara tråkiga grönsaker hemma som tomat, gurka, lök och sallad men det blev bra med lite vinäger på det. Älskar vinäger!
Sen blev det keso och hallon till mellanmål, AWESOME! :D blev promenad som motionsform idag men imorgon tänkte jag chocka gymmet med ett besök där. Gymkortet måste börja användas igen så det får bli imorgon! Hatar mig själv för att jag inte varit på gymmet på länge, men om sanningen ska fram så allt eftersom mitt självförtroende minskat så har även barriären att gå till gymmet blivit större. Detta kanske låter sjukt men jag känner mig för stor och klumpig för att gå till gymmet, men jag vet att det här bara är nonsens! Men det är en mur jag måste bräcka och det ska jag göra imorgon :) Den här gången känner jag mig mer laddad än någonsin! Jag vet precis hur jag ska göra detta och motivationen är högre än någonsin. Detta ska gå, det MÅSTE gå! Nu ska jag strax börja med middagen och sen kommer älsklingen :)<3
Hoppas ni all haft en toppendag!


Mina meddelanden:
Skrivet av: johanna

Komigen tjejen! detta fixar du galant! Och tänk på att det är just på gymmet du kan göra den stora skillnaden, ja förutom i huvudet då, för där sitter ALLRA mest av din kapacitet =)
Jag hejar på dig!!

2012-11-22 @ 20:04:24
URL: http://kickinass.blogg.se
Skrivet av: Sophie

Ja jag vet ju detta! Gymade och tränade mycket förr men slutade av någon dum anledning! Och har byggt upp en enorm barriär nu känns det som. Men tack för pushandet! Det motiverar faktiskt !:D

2012-11-22 @ 22:06:52

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0