Kul kväll och härlig dag :)

Hej alla fina!

Gårdagen blev hur bra som helst! Var och gjorde ärenden i Laholm på dagen och träffade min kära mot och mormor. Därefter blev det en runda på Eurostop och träffade Madde samtidigt, mys :) sen bar det hemåt för att fixa sig inför kvällen! Blev en vinröd, långärmad tunika från Gina Tricot, svarta strumpbyxor, svarta högklackade och ett stort guldfärgat halsband. Blev kalasbra! Sen bar det hem till fina Åsa för ett par glas vin innan vi skulle träffa upp de andra flickorna på Fridolfs 20.30. Mycket god middag med vin och gott sällskap sen bar det ut på stan för dans och håll i gång! Blev besök på B&B, Moon och Mårtenson. De två första ställena fick mig att känna mig som 30 på grund av alla ynglingar runt omkring mig... Not good! Men på Mårtenson kom jag genast tillbaka till min rätta ålder ;) var hemma vid klockan två och är så nöjd med kvällen! Tack alla fina tjejer som förgyllde kvällen <3

Idag har jag umgåtts med lillebror nästan hela dagen, me like! Är så glad att han har flyttat hem igen :) vi åkte ut till Wapnös julmarknad men vädret var så trist att vi bara blev kvar där en halvtimme. Blev ett jättegosigt och fint pälspannband och en kryddblandning som fick följa med hem, brorsan köpte en älgkebab han ;)och nu tar jag det bara lugnt med mina älsklingar, blir sängen inom någon timme. Imorgon är det skola och därefter genomgång av lite gamla tentor med Suvi och Annie! Awesome att göra innan tentan på fredag :) imorgon ska jag till gymmet tänkte jag efter att jag varit i skolan. GO ME! :)

Vad har ni gjort i helgen?:)

Höööörs!


Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0