Nära ögat!

I morse var jag så sugen att ställa mig på vågen för att se något slags resultat, även ett litet sådant! Men för att jag ska kunna fixa det här så krävs det självdisciplin av mig om det så bara gäller att inte väga mig mer än en gång i veckan. Så jag skippade det, är ju bara två dagar tills jag ska väga in mig. Och mina mått över kroppen har jag också gjort men de kommer inte upp riktigt än.. Känner mig inte mentalt redo för det än känner jag så det får vänta. Nu väntar i alla fall Malmö för lite genomgång till salstentan på måndag och gamla tentor skall göras :) känner mig pigg och full av motivation! Har dessutom bokat in mig på 3 gruppass denna veckan på gymmet, har inte fått plats på alla än men jag hoppas på det! GO ME!

Skriver mer sen :) hoppas ni alla får en fantastiskt dag!


Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0