Kall onsdagsmorgon

Klockan är 7 och jag sitter på tåget. Tur att Ola skulle upp samma tid som jag idag annars hade jag ALDRIG kommit upp inatt. Drömt hela natten, och sista drömmen jag drömde så blev jag ovän med en av mina bästa vänner! Hemskt! Men ska ringa henne <3 hatar att drömma ibland! Är ju ett heltidsjobb man sysslar med på nätterna då de nätter jag drömmer en massa är dåliga nätter! Sover oroligt, gnisslar tänder, pratar osv... Stackars Ola! 
Idag blir det först skola ett par timmar sen lunch på IKEA med Annie, Suvi och hennes lilla William<3 ska bli så mysigt! Sen blir det hem och träna troligtvis :) 

Ååååååh fick hem lite kläder igår som jag har köpt till mitt kommande brorsbarn som beräknas komma i mitten av juni!!! SO HAPPY! Höll på att dö när jag öppnade det ena paketet som innehöll ett litet set med så söta kläder! Är ju så att livmodern slår frivolter för fasiken! Skulle jättegärna vilja ha barn nu, men tänker att jobb och Olas utbildning är något som måste ordnas först, än är vi inte så gamla :) 
Men längtar sjukt mycket efter denna lilla unge som min bror Daniel och hans Madde ska få <3 Äntligen ska jag få bli faster, som jag längtat och väntat! 
Ni betyder så mycket <3


Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0