The road of pain

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon ! Sov till kl 8:30 i alla fall vilket är sovmorgon för mig nuförtiden ^^ Blev att fixa en massa ärenden på morgonen, fick äntligen fixat en resväska och för halva priset dessutom! 450 för en stor resväska var ett riktigt klipp. Så nu är det bara resan som väntar, men vart och när håller jag för mig själv. Men ser verkligen fram emot detta. Ska bli så skönt att slippa vardagen här hemma så jag och Ola bara får ta hand om varandra <3 känns som att vi behöver det. Blev även storhandling på morgonen och lite fix hemma. Har tränat med Björn idag också, var verkligen ett "kräk-pass". Så jobbigt ben och magpass, men det tog där det behövdes och nu är jag helt död! Kommer inte komma upp från soffan när det väl är dags. Men smärta är bara svaghet som lämnar kroppen ;)
Ikväll blev det en sååå god köttfärspaj till middag och en ännu godare sallad till. Älskar sallad så mycket!
Imorgon bär det av till Helsingborg och farmor, för på lördag ska jag följa med på 80 års jubileum med hennes gamla skolklass. Helt fantastiskt att de firar 80 år i år sedan de slutade skolan, min farmor är 95 år och världens piggaste dam. Hon betyder så mycket min lilla pärla <3 så kommer bli en riktigt bra helg. Lite tråkig bara att min älskling år ledig och att jag inte kan umgås med honom så mycket i helgen. Men vi får njuta av varandra på söndag. 
Nu blir det fortsatt soffmys, ha en fin kväll <3


Väska införskaffad!!!


Godaste och enklaste salladen!



Godaste mellanmålet! ÄLSKART!

Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0