Tisdag

Tisdagen började med gymmet! Var först på plats idag, HIGHSCORE ! Nä, men känner mig faktiskt duktig de dagar som jag tar mig upp tidigt för att hinna med träning innan skolan. Förr hade jag hellre legat kvar i sängen två timmar extra och sovit, så det är en positiv förändring för mig så det förtjänar lite creed faktiskt! Sitter just nu på tåget påväg hem från skolan, drygt att behöva börja klockan 13 och sluta 16, men det går än när man gör lite vettiga saker på morgonen. Är hemma vid 18 tiden och då blir det att slänga ihop lite fiskgratäng, är så sugen på fisk! Sen ska jag slappa resten av kvällen, är så trött i huvudet och kroppen! 
Ha en underbar tisdag allihopa!



Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0