30 dagars utmaning!

Nu var bloggsuget alldeles för stort! Så nu får jag köra igång igen! Inte för att jag vet om någon läser det jag skriver men annars får det fungera som en slags dagbok. So what's new? Inte så mycket faktiskt, är inne på sista månaderna av äldrepedagogutbildningen och det känns superbra men samtidigt sjukt läskigt! Att jag efter så många år i skolan ska lämna den bubblan och min "comfortzone" och påbörja ett nytt kapitel i mitt liv. Jag är laddad med en skräckförtjusning, men jag gillar det ^^

Förutom skolan så har träningen tagit fart ordentligt igen och är superladdad! Jag och brorsan har ingått en pakt att vi skall träna 30 dagar på raken för att bättra på rutinen och träningsberoendet. Efter dessa 30 dagar så kör vi på som vanligt igen, we can do it! Är inne på 4:e dagen och känner mig lite seg i kroppen efter passet med Björn igår men det är bara att fortsätta! Ska träffa han på torsdag kväll igen och köra, känns superbra.
Jag är laddad. Jag är redo. Jag VILL!



Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0