Another day

Dagen igår vad fullproppad med saker att göra. Träning, ärenden, skola, handbollsmatch med mera... Så det fanns en person som var ordentligt trött när hon la sig igår, hade verkligen behövt en sovmorgon idag! Men another day så dags att ta nya tag. Dag 6 idag, ska köra ett pass med Björn ikväll som var s snäll och tränade med mig 2 gånger denna veckan. Vad jag har utläst av träningsschemat så står mag - och benträning som dagens aktivitet... Så imorgon behöver nog ingen räkna med att jag kommer upp ur sängen. Min mage är sjukt otränad men känner efter varje träningspass att min bål blir starkare och mer involverad i övningarna. Det visar även hur Viktor det är med en bra bål - och ryggstabilitet när man tränar. Genom att spänna magen i allt man tränar så får man ut så mycket mer av sin träning har jag märkt, både att magen får jobba och att du får stabilitet i många övningar.
Nä, men ska bli kul med träning idag faktiskt, lär mig så otroligt mycket varje gång jag tränar med Björn och uppskattar sjukt mycket att han hjälper mig! Trots att jag inte nått dit jag riktigt ville vid det här laget så hade jag ändå aldrig kommit såhär långt utan honom. Men i slutändan så är det bara jag, och only me som kan fullända mitt mål. Och det försöker jag intala mig varje dag numera i allt jag gör. Att ha en mental styrka hjälper så otroligt mycket på vägen, men för mig har det varit mycket att jobba med. Jag har alltid sett mig själv som en stark individ när det kommer till många saker. Jag har klarat många motgångar och tagit mig vidare. Men vissa saker har jag aldrig riktigt klarat mig igenom, men nu är jag påväg!
Når jag mitt slutgiltiga mål så vet jag att jag kommer känna mig starkare och mer självsäker än jag någonsin gjort. Och den tiden är här då det ska ske, det är nu det händer och det är jag som håller
I tyglarna under denna fantastiska, jobbiga men så otroligt spännande färd...

Mina meddelanden:
Skrivet av: Madeleine

Wie! Hejja hejja!
Ett tips från mig är att ta ZMA på kvällen när du lägger dig. Hjälpt mig iaf mycket när jag haft mina galna träningsperioder. Tror vi har en burk ståendes här hemma som du kan få när du kommer hit :)
Kram

Svar: Vad är detta för något?!:)
Sophie Landberg

2014-03-20 @ 09:55:37
URL: http://imittlivblogg.wordpress.com

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0