Galgbergs-söndag!

Söndag, sista dagen på veckan. Helt sjukt hur fort veckorna går! Har haft en helt fantastisk helg utan måsten och tvång, precis vad jag behövt. Nu har jag energi att påbörja en ny vecka med en hel del skola och träning :) ser fram emot det! 
Idag blev det Galgberget precis som vanligt med lillebror, och vi blir verkligen bara bättre och bättre! Idag förbättrade vi i alla fall vår tid med minst 5 min! Hur bra som helst! Men det är tack vare att vi peppar och stöttar varandra, annars hade det varit mycket svårare! Ska försöka köra minst en omgång nu i veckan med löpning innan söndagens träning. Efter löpningen så blev det handboll, slutade 33-33! Drotts målvakt räddade i sista sekunden, väldigt viktiga poäng de fick in där! Så nu sitter jag och väntar på min karl som ska duscha och byta om. Sen hem och fixa lite tacomys <3 KVALITETSTID! Blir att vi får njuta av varandra när vi är lediga eftersom vi båda är väldigt upptagna på veckorna. Så på helgerna när vi är lediga så får vi njuta och umgås av varandras sällskap <3 
Imorgon blir det Malmö, sista delkursen på denna utbildningen!! Kan inte förstå att snart två år har gått sedan jag började i Malmö på äldrepedagogutbildningen. Känns sjukt att man snart ska lämna plugg-bubblan och ge sig ut i den verkliga världen. Men känns riktigt bra, jag är redo för vad det har att erbjuda mig!  Imorgon blir det även lunch med finaste Jossan och ett träningspass med Björn! Ska bli super!!!

Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0