Lyckorus !

Idag har varit en sådan underbar dag! Var så trött igår men idag har jag fått ny energi och ork. Fick ett glädjande samtal som slutade i ett inbokat möte nästa vecka och gick bra på löpträningen med bror idag på Prins Bertils stig :) är så glad att vi pushar varandra, mest du mig tror jag ;) Men är så otroligt glad att jag har dig, gör det mesta mycket lättare. Älskar dig!
Snart ska jag hämta älsklingen och sen hem och fixa middag, blir helstekt karré ala Sophie och grönsaker med annat gott. 
Guuuud jag vill bara skrika ut min lycka, känner mig så otroligt glad och pigg idag så det finns inte. Älskar sådana här dagar, utan bekymmer och full med hopp. Imorgon blir det jobb med bästa Åsa och på kvällen tjejmiddag med mina fina "fisk-flickor" <3 ser mycket fram emot det. Sen fortsätter helgen med träning med bror på söndag och det ser jag också fram emot...
Allt rullar verkligen på just nu, precis som det ska!





Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0