Produktiv morgon!



Har slackat ordentligt med träningen men i söndags bestämde jag och brorsan för att börja köra ordentligt igen! Ska det bli någon förändring så måste man köra 120% och inte stå ivägen för sig själv som jag gjort i så många år nu. Passet med Björn häromdagen taggade till mig ordentligt då det kommer många kloka och sanningsenliga ord ifrån den mannen. TACK SOM FAN! Tror nog han blev lite chockad när han fick se mig på gymmet kl 06:30 ;)
Som jag tror att jag skrev igår så har jag och brorsan påbörjat en utmaning som går ut på att vi ska träna 30 dagar i sträck! Idag är det dag 5 och har hittills gått väldigt bra. Har en fruktansvärd träningsvärk men mår superbra mentalt bara efter dessa dagarna!! Keeping up the good work, så ska jag se och känna resultatet komma inom tid :)

Nu påväg till skolan för plugg och handledning sen handboll ikväll !
Ha en fantastisk dag!<3

Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0