Underbara söndag

Dagen började med sovmorgon! Helt underbart!! Sen blev det upp och snofsa till sig lite inför min träff med finaste Jennie <3 blev en mysig träff på Espresso House med BÅDE sallad och fika, lyxsöndag. Hade en trevlig stund med massa prat och skratt :) alltid lika trevligt att träffa dig min vän. Började nyss fundera på hur länge vi känt varandra, kan det vara sedan 2003-2004? Länge i alla fall och jag uppskattar verkligen vår vänskap<3
Efter Jennie-träffen så blev det en löprunda på Galgberget med Max i det underbara vädret och därefter ett styrketräningspass på gymmet! Känner mig sjukt duktig, fullt med energi och motiverad!! Och detta ska fortsätta för nu ska det ske en förändring och det är bara jag som kan få det att ske!





Mina meddelanden:
Skrivet av: jennie

Men där är ju jag!! <3
Tack själv sötnos! Hoppas vi ses snart igen.

Svar: Hoppas jag också <3
Sophie Landberg

2014-09-08 @ 20:35:04
URL: http://jennsiii.blogg.se

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0