Nyvändning!

Nu när jag väl flyttat upp till Norrland.. Till ingenstans så är det verkligen dags att bloggen får nytt liv igen. Men denna gång ska den verkligen handla om något jag brinner för - MATLAGNING !
Jag ska dela med mig av allt jag gör och kanske ge er lite inspiration. Eftersom mat är min stora passion så är det vad jag ska laga för mat det första jag tänker när jag somnar och när jag vaknar. Jag älskar att testa nya saker, förbättra recept och göra sådant som jag älskar flera gånger om. Jag tycker om att utvecklas inom matlagning och testa nya, svåra, lätta eller annorlunda saker men jag uppskattar väldigt mycket det enkla och lilla. Man kan göra mycket mat med lite råvaror och få det så otroligt gott. Så i bloggen kommer det härmed bli en massa recept och tips på mat 😊 ENJOY!



Mina meddelanden:

Lämna ditt meddelande nedan:

Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0